W jaki sposób mogę dokonać rezerwacji?

Rezerwacji można dokonać na kilka sposobów:

  • za pośrednictwem naszej strony internetowej www.ochtravel.pl,
  • kontaktując się telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 605 369 681 lub +48 530 065 852,
  • pisząc na adres mailowy biuro@ochtravel.pl,
  • poprzez wykupienie oferty u jednego z naszych agentów.

 

Czy oferta zawiera ubezpieczenie?

Każda impreza turystyczna organizowana przez Och Travel zawiera w cenie podstawowe ubezpieczenie Signal Iduna. Wysokość ubezpieczenia każdego Uczestnika wyjazdu wynosi odpowiednio: koszty leczenia (KL) 20.000 EUR, następstwa nieszczęśliwych wypadków (NNW) 15.000 PLN, bagaż 1000 PLN.

Istnieje także możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia Kosztów Rezygnacji (KR). Koszt ubezpieczenia wynosi 4,5% wartości wykupionej imprezy turystycznej. Wskazane ubezpieczenie można wykupić: do 7 dni od momentu założenia rezerwacji (jeżeli zostało więcej, niż 30 dni do wyjazdu) lub w dniu założenia rezerwacji (jeżeli zostało mniej, niż 30 dni do wyjazdu). Ubezpieczenie Kosztów rezygnacji stanowi dodatkowe ubezpieczenie w przypadku przerwania uczestnictwa w imprezie turystycznej lub rezygnacji z uczestnictwa, spowodowanego nagłym zachorowaniem (także chorobą przewlekłą), nagłą, udokumentowaną sytuacją losową wykluczającą możliwość wzięcia udziału w imprezie turystycznej lub innym czynnikiem zawartym w warunkach ubezpieczenia KR.

 

Jaka jest wysokość zaliczki za wyjazd? 

Jeżeli do wyjazdu na wybraną imprezę turystyczną jest więcej, niż 30 dni - wówczas wysokość zaliczki wynosi 30% wartości rezerwacji. Dopłata do całości wartości rezerwacji powinna nastąpić do 30 dni przed planowaną datą wyjazdu. Natomiast gdy do wyjazdu na wybraną imprezę turystyczną zostało mniej, niż 30 dni -  wymagana jest od razu wpłata całości wartości rezerwacji.

 

Jaki jest termin płatności zaliczki? Kiedy muszę dopłacić resztę pieniędzy?

Zaliczkę należy uiścić w ciągu 3 dni od momentu założenia rezerwacji (jeżeli zostało więcej, niż 30 dni do planowanej daty wyjazdu). Dopłata do całości wartości rezerwacji musi zostać dokonana do 30 dni przed planowaną datą wyjazdu.  

Jeżeli do wyjazdu zostało mniej, niż 30 dni, wówczas należy wpłacić całość wartości rezerwacji w krótszym czasie - zgodnie z czasem określonym na rezerwacji oraz w mailu rezerwacyjnym.

 

Czy mogę wyjechać ze swojego miejsca zamieszkania?

Większość wyjazdów organizowanych jest z kilkunastu miast na terenie całej Polski. Jeśli jesteś zainteresowany konkretną ofertą, skontaktuj się z nami. Sprawdzimy, czy wyjazd z Twojego miasta jest możliwy. W przypadku grup zorganizowanych wyjazd jest z dowolnego, uzgodnionego wcześniej miasta w Polsce.

 

Czy organizujecie wyjazdy grupowe?

Tak, podejmujemy się organizacji wyjazdów grupowych na specjalne życzenie Klienta. Organizujemy: wycieczki szkolne, zielone szkoły, obozy młodzieżowe, pielgrzymki, wyjazdy incentive, podróże służbowe, wycieczki dla firm i zakładów pracy, a także wyjazdy dla seniorów. Staramy się, aby każda oferta była dopasowana do oczekiwań Klienta.

 

Czy cena wycieczki może ulec zmianie?

Tak, cena imprezy turystycznej  - wycieczki może ulec zmianie w każdej chwili. Dokonanie rezerwacji wstępnej daje możliwość “zatrzymania” danej ceny i oferty do czasu jej potwierdzenia.

 

Czy godzina wyjazdu może się zmienić?

Godzina wyjazdu podana na umowie – zgłoszeniu jest godziną orientacyjną. Zarówno pierwszy, jak i ostatni dzień wskazany na umowie należy przeznaczyć na podróż do danego miejsca. Na 2 – 3 dni przed rozpoczęciem imprezy turystycznej potwierdzana jest mailowo dokładna godzina, jak i miejsce wyjazdu.

 

Co zrobić w przypadku, kiedy autokar nie pojawia się o podanej godzinie na miejscu zbiórki?

W mailu zawierającym informacje transportowe przed wyjazdem zawarty jest numer telefonu alarmowego, na który można kontaktować się w dniu wyjazdu. W przypadku nagłych sytuacji prosimy o kontakt pod podanym numerem. W nagłych sytuacjach znacznego opóźnienia autokaru, pilot kontaktuje się bezpośrednio z Klientami, aby przekazać informację o opóźnieniu. 

 

Ile mogę zabrać bagażu?

W podróż można zabrać do 20 kg bagażu głównego oraz do 5 kg bagażu podręcznego na osobę. W przypadku nadbagażu przedstawiciele biura podróży mogą żądać dodatkowej opłaty za nadbagaż. Proszę pamiętać, aby wszystkie niezbędne rzeczy (w tym dokumenty i portfel) trzymać zawsze przy sobie, w bagażu podręcznym.

 

Czy mogę zabrać sprzęt sportowy?

Przewóz rowerów, sprzętu sportowego lub innych bagaży o niestandardowych rozmiarach i kształtach możliwy jest po uprzednim zgłoszeniu przez Uczestnika i potwierdzeniu takiej możliwości przez Organizatora za dodatkową opłatą w wysokości 300 zł/sztuka. Bagaż niestandardowy powinien być spakowany tak, aby zajmował jak najmniej miejsca oraz  powinien być dokładnie zabezpieczony, aby nie uległ  uszkodzeniu oraz nie uszkodził bagaży innych Uczestników. 

 

Czy mogę podróżować ze zwierzętami?

Nie ma możliwości podróży autokarem ze zwierzętami. Taka opcja istnieje tylko w przypadku zakupienia pobytu z dojazdem własnym. Jednakże również tutaj  prosimy o wcześniejszy kontakt z Organizatorem, ponieważ nie wszystkie obiekty przyjmują zwierzęta.

 

Gdzie zaparkuję samochód, gdy wybiorę pobyt z dojazdem własnym?

Większość obiektów posiada własny parking dla samochodów osobowych. Jeżeli któryś z obiektów nie posiada takiego parkingu, wówczas dostępny jest publiczny, bezpłatny parking w najbliższej okolicy. W przypadku konieczności parkowania poza obiektem (np. na parkingu płatnym), udzielamy takiej informacji wcześniej.

 

Czy mogę zarezerwować miejsce w autokarze?

Udostępniamy możliwość rezerwacji konkretnego miejsca w autokarze za dodatkową opłatą w wysokości 70 PLN/osoba. Daje to gwarancję zajmowania danego miejsca w autokarze. W przypadku niewykupienia tej opcji – miejsca są dobierane losowo.

 

Czy będąc ze znajomymi na wyjeździe będziemy mieć miejsca w autokarze obok siebie?

W przypadku, gdy wszystkie osoby podróżujące są wpisane na jednej rezerwacji, to miejsca w autokarze przydzielane są obok siebie. Gdy jednak są to dwie, osobne rezerwacje – zalecamy wykupienia miejsca w autokarze lub zaznaczenia niezobowiązującej prośby o przydzielenie miejsc obok siebie. Prośba zostanie spełniona w miarę dostępności miejsc w autokarze.

 

Jak często robione są przerwy podczas podróży autokarem?

Podczas podróży autokarem przerwy są robione co około 2-3 godziny. Jest to czas na toaletę, rozprostowanie kości lub odetchnięcie świeżym powietrzem. W nocy przerwy te są robione z mniejszą częstotliwością, co około 3,5 – 4,5 godzin.

 

Czy podczas podróży jest pilot/rezydent z biura?

Podczas wycieczek objazdowych podróżuje z Państwem pilot – przewodnik, który dopilnuje, aby świadczenia zawarte w cenie były zgodne z umową. W wybranych miastach, które są na trasie wycieczki możemy spotkać również przewodników lokalnych. Podczas pobytu wypoczynkowego rezydent jest na miejscu lub jest dostępna opieka telefoniczna.

 

Gdzie znajdę informacje dotyczące podróżowania do danego kraju? 

W przypadku wyboru danego kraju na wyjazd zalecamy korzystanie ze sprawdzonych źródeł wiedzy, jakim są oficjalne komunikaty Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Właśnie tam znajdziemy wiarygodne źródło wiedzy dotyczące danych krajów i warunków wjazdu oraz pobytu w nich obowiązujących. Wszelkie informacje znajdują się w internecie, na stronie MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych